Założycielka gabinetu, z wykształcenia pedagog, logopeda oraz surdologopeda. Prowadzi diagnozy oraz czuwa nad prowadzonymi terapiami. Główne zainteresowania zawodowe to terapia osób z wadą słuchu, terapia dzieci z opóźnionym rozwojem mowy (o różnej etiologii) oraz terapia pacjentów leczących się ortodontycznie (nie tylko dzieci). Swoją pracę traktuje jako nieustanne wyzwanie i naukę.

SZKOLENIA I WARSZTATY:

  • Diagnoza i terapia miofunkcjonalna prowadzone przez Aleksandrę Rosińską
  • Terapia dziecięcej apraksji mowy, ORM, afazji według zasad motorycznego uczenia prowadzone przez Ewę Grzelak
  • Stosowanie Testu Rozwoju Językowego prowadzone przez Magdalenę Kochańską
  • Terapia miofunkcjonalna wg N. Forster i A. Kittel prowadzone przez Barbarę Paradowską:

Poziom I: MFT 9-99 sTArs – miofunkcjonalna terapia dla osób w wieku 9-99 ze specjalną terapią artykulacji s/sz

  • Strategiczna metoda usprawniania realizacji fonemów w dyslalii obwodowej prowadzone przez prof. UŚ Danutę Plutę-Wojciechowską

  • Elementy terapii ustno-twarzowej- wskazówki do pracy logopedycznej. Doświadczenia własne. Prowadzone przez mgr Aleksandrę Kaczyńską

  • Polski Język Migowy- poziom I i II

  • Karty Oceny Logopedycznej Dziecka – KOLD – test do diagnozy dzieci w wieku od 1 miesiąca do ukończenia 9 roku życia. Ocena prawidłowego i zaburzonego rozwoju mowy dziecka

  • Logopedyczne aspekty dwujęzyczności- nabywanie i uczenie się drugiego języka prowadzone przez prof. Henriettę Langdon

  • Ortodoncja w logopedii prowadzone przez dr hab. Lilianę Konopską

  • Udział w Interdyscyplinarnej Konferencji Naukowo- Szkoleniowej SLI, APD- nowe spojrzenie na specyficzne trudności w funkcjonowaniu dzieci z zaburzeniami językowymi i słuchowymi

  • Wczesna terapia logopedyczna. Zaburzenia mowy i funkcji pokarmowych, diagnoza oraz terapia logopedyczna małego dziecka od 0 do 4 r. ż prowadzone przez mgr Małgorzatę Zielińską- Burek

  • Udział w Interdyscyplinarnej Konferencji Naukowo- Szkoleniowej Niesłyszący na Pomorzu. Nowe wyzwania i możliwości inkluzji.

  • Wykorzystanie elementów metody werbo- tonalnej w terapii dziecka z zaburzonym rozwojem mowy- część I i II prowadzone przez mgr Monikę Modrzejewską-Szeląg

  • Projekt Szkolenia dla najbliższego otoczenia dzieci niepełnosprawnych. Tematy szkoleń to m. in.: Wykorzystanie programu Boardmaker& Speaking Dynamically Pro w pracy z osobami niemówiącymi; Nowe podejście- współpraca terapeuty i rodzica- efektywna komunikacja i skuteczna terapia

  • Wspomaganie rozwoju mowy dziecka w oparciu o metodę integracji sensorycznej prowadzone przez mgr Annę Szumską

  • Nadwrażliwość dotykowa jamy ustnej u dzieci prowadzone przez mgr Martę Baj- Lieder

  • MAKATON Program Rozwoju Komunikacji PRKM- Poziom pierwszy prowadzone przez dr Bogusławę B. Kaczmarek

  • Warsztaty Symultaniczno- sekwencyjna nauka czytania® prowadzone przez Prof. dr hab. Jagodę Cieszyńską

  • Neurofizjologiczne usprawnianie dzieci- aspekt logopedyczny prowadzone przez mgr Ilonę Brzozowską- Misiewicz