Założycielka gabinetu, z wykształcenia pedagog, logopeda oraz surdologopeda. Prowadzi diagnozy oraz czuwa nad prowadzonymi terapiami. Główne zainteresowania zawodowe to terapia osób z wadą słuchu, terapia dzieci z opóźnionym rozwojem mowy (o różnej etiologii) oraz terapia pacjentów leczących się ortodontycznie (nie tylko dzieci). Swoją pracę traktuje jako nieustanne wyzwanie i naukę.
SZKOLENIA I WARSZTATY:
- Diagnoza i terapia miofunkcjonalna prowadzone przez Aleksandrę Rosińską
- Terapia dziecięcej apraksji mowy, ORM, afazji według zasad motorycznego uczenia prowadzone przez Ewę Grzelak
- Stosowanie Testu Rozwoju Językowego prowadzone przez Magdalenę Kochańską
-
Terapia miofunkcjonalna wg N. Forster i A. Kittel prowadzone przez Barbarę Paradowską:
Poziom I: MFT 9-99 sTArs – miofunkcjonalna terapia dla osób w wieku 9-99 ze specjalną terapią artykulacji s/sz
-
Strategiczna metoda usprawniania realizacji fonemów w dyslalii obwodowej prowadzone przez prof. UŚ Danutę Plutę-Wojciechowską
-
Elementy terapii ustno-twarzowej- wskazówki do pracy logopedycznej. Doświadczenia własne. Prowadzone przez mgr Aleksandrę Kaczyńską
-
Polski Język Migowy- poziom I i II
-
Karty Oceny Logopedycznej Dziecka – KOLD – test do diagnozy dzieci w wieku od 1 miesiąca do ukończenia 9 roku życia. Ocena prawidłowego i zaburzonego rozwoju mowy dziecka
-
Logopedyczne aspekty dwujęzyczności- nabywanie i uczenie się drugiego języka prowadzone przez prof. Henriettę Langdon
-
Ortodoncja w logopedii prowadzone przez dr hab. Lilianę Konopską
-
Udział w Interdyscyplinarnej Konferencji Naukowo- Szkoleniowej SLI, APD- nowe spojrzenie na specyficzne trudności w funkcjonowaniu dzieci z zaburzeniami językowymi i słuchowymi
-
Wczesna terapia logopedyczna. Zaburzenia mowy i funkcji pokarmowych, diagnoza oraz terapia logopedyczna małego dziecka od 0 do 4 r. ż prowadzone przez mgr Małgorzatę Zielińską- Burek
-
Udział w Interdyscyplinarnej Konferencji Naukowo- Szkoleniowej Niesłyszący na Pomorzu. Nowe wyzwania i możliwości inkluzji.
-
Wykorzystanie elementów metody werbo- tonalnej w terapii dziecka z zaburzonym rozwojem mowy- część I i II prowadzone przez mgr Monikę Modrzejewską-Szeląg
-
Projekt Szkolenia dla najbliższego otoczenia dzieci niepełnosprawnych. Tematy szkoleń to m. in.: Wykorzystanie programu Boardmaker& Speaking Dynamically Pro w pracy z osobami niemówiącymi; Nowe podejście- współpraca terapeuty i rodzica- efektywna komunikacja i skuteczna terapia
-
Wspomaganie rozwoju mowy dziecka w oparciu o metodę integracji sensorycznej prowadzone przez mgr Annę Szumską
-
Nadwrażliwość dotykowa jamy ustnej u dzieci prowadzone przez mgr Martę Baj- Lieder
-
MAKATON Program Rozwoju Komunikacji PRKM- Poziom pierwszy prowadzone przez dr Bogusławę B. Kaczmarek
-
Warsztaty Symultaniczno- sekwencyjna nauka czytania® prowadzone przez Prof. dr hab. Jagodę Cieszyńską
-
Neurofizjologiczne usprawnianie dzieci- aspekt logopedyczny prowadzone przez mgr Ilonę Brzozowską- Misiewicz