Neurologopeda, filolog polski ukierunkowany językoznawczo. Członek Pomorskiego Oddziału Polskiego Towarzystwa Logopedycznego. Mając na uwadze złożoność i wieloaspektowość procesu, jakim jest mowa, w swojej pracy kieruje się przede wszystkim holistycznym ujęciem zaburzeń mowy, języka i komunikowania się,

SZKOLENIA I WARSZTATY:

  •  Terapia dziecięcej apraksji mowy, ORM i afazji motorycznej wg zasad motorycznego uczenia się (mgr Ewa Grzelak),

  • udział w II interdyscyplinarnej konferencji „Zaburzenia rozwoju mowy o podłożu neurologicznym u dzieci i młodzieży” (Klinika Neurologii Rozwojowej GUMed),

  • Kinestezja artykulacyjna i praksja oralna (mgr Aleksandra Rosińska),

  • udział w konferencji „Zaburzenia miofunkcjonalne – podejście interdyscyplinarne”:

    Wczesne sygnały zaburzeń miofunkcji u noworodków i niemowląt (dr Mira Rządzka),

    Współpraca z chirurgiem (lek. dent. Magdalena Gryka-Deszczyńska),

    Korekta wędzidełka wargi górnej – hit, kit czy mit? (mgr Aleksandra Rosińska),

    –  Zaburzenia funkcji języka – więcej niż ankyloglosja. Potęga współpracy logopedy i osteopaty  (mgr Artur Kopeć)

  • Programowanie języka u dzieci z zaburzeniami mowy i komunikacji (mgr Katarzyna Szłapa),

  • Terapia miofunkcjonalna wg N. Forster i A. Kittel (Barbara Paradowska):

    Poziom I: MFT 9-99 sTArs – miofunkcjonalna terapia dla osób w wieku 9-99 ze      specjalną terapią artykulacji s/sz,

    Poziom II: Terapia miofunkcjonalna w wieku 4-8 lat ze specjalną terapią zaburzeń artykulacyjnych głosek s/szCałościowa koncepcja pracy z ciałem,

  • Ocena funkcjonalna traktu ustno-twarzowego. Mioterapia – podejście autorskie (mgr Ewelina Mendala-Kwoczek),

  • Dziecko z afazją w przedszkolu i szkole (dr hab. Jolanta Panasiuk, prof. UMCS),

  • Pozycja spoczynkowa języka (mgr Karolina Nowak-Kuna),

  • Opóźniony a zaburzony rozwój mowy – diagnoza różnicowa (mgr Aleksandra Kaczyńska),

  • Diagnoza logopedyczna w praktyce – schemat dobrej diagnozy (mgr Aleksandra Kaczyńska),

  • Wszystko o wędzidełku. W pigułce. Okiem praktyka! (mgr Małgorzata Gawryl)

  • udział w konferencji „Logopedia polska – osiągnięcia i perspektywy rozwoju. W 40-lecie logopedii na Uniwersytecie Gdańskim”,

  • Jak radzić sobie z nosowaniem? Ćwiczenia podniebienia miękkiego w terapii logopedycznej (dr Agnieszka Banaszkiewicz),

  • Czy to jąkanie? Ocena ryzyka jąkania u dzieci w wieku przedszkolnym (dr Maria Faściszewska),

  • Logorytmika – ruch słuch słowo, Procentrum (nr 94/11/LOG/2019),

  • Karty Oceny Logopedycznej Dziecka – KOLD – test do diagnozy dzieci w wieku od 1 miesiąca do ukończenia 9 roku życia. Ocena prawidłowego i zaburzonego rozwoju mowy dziecka (nr 2567/2019/KOLD),

  • Terapia neurobiologiczna – dla początkujących, Centrum Metody Krakowskiej (prof. dr hab. Jagoda Cieszyńska-Rożek).